Chcemy zdecydowanie rozwijać naszą obecność na głównych rynkach Europy. Wiemy, że nasza obietnica magicznie łatwo personalizowanych mebli wysokiej jakości jest bardzo dobrze odbierana przez europejskich konsumentów. Zdecydowaliśmy się na koncepcję, która jednocześnie przedstawia nas masowemu odbiorcy jako nowoczesne, unikalne rozwiązanie które dopasuje się do ich indywidualnych potrzeb a jednocześnie, co kluczowe dla firmy D2C, będzie budowała ruch na stronie. Koncept zaproponowany przez agencję Pomysły spełniał świetnie obydwa założenia – tłumaczy założenia kampanii Jakub Eichelberger, head of brand marketing marki.
Spot opowiada historię astronauty, który po powrocie do domu potrzebuje miejsca na swoje kosmiczne pamiątki: niepasujący do regularnej półki hełm oraz… jeszcze coś. Dzięki temu, że regały Tylko można zaprojektować z dokładnością co do centymetra, bohater tworzy idealnie dopasowany mebel.
Zobacz również
Koncept kreatywny, który stworzyła agencja Pomysły doskonale odpowiedział na dwie równoległe potrzeby marki Tylko. W lekki i symboliczny sposób opowiada o bardzo złożonym procesie dopasowywania mebli do swoich potrzeb, który na ogół nasi odbiorcy kojarzą z żmudnym, czasochłonnym wyzwaniem. Esencjonalną potrzebą komunikacyjną naszej marki jest przekazanie potencjalnym klientom, jak magicznie łatwe jest projektowanie za pomocą konfiguratora Tylko. Finalny film ma w sobie wiele z tej magicznej łatwości, a jego tonacja świetnie oddaje ducha marki – dodaje Kamila Biskup, brand creative director w Tylko.
Za koncepcję kreatywną filmu odpowiada agencja Pomysły, a produkcję Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Rio de Post, dźwiękiem Juice. Reżyserem spotu jest Krzysztof Grajper.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]