Agencja mediowa MEC zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Banku SMART i BIZ Banku, marek handlowych FM Banku PBP SA. Głównymi kryteriami wyboru były strategia oraz koszty. MEC pokonał w przetargu 3 agencje.
– MEC zaprezentował w konkursie szerokie możliwości analityczne, które chcemy wykorzystać w budowie marki na polskim rynku banków. Agencja wykazała się też dobrym rozpoznaniem sytuacji biznesowej naszego sektora, a swoje pomysły na współpracę poparła wnioskami z własnych badań i pomiarów – mówi Maciej Pichlak, dyrektor marketingu FM Bank PBP SA.
Zobacz również
– W przetargu mieliśmy okazję wykorzystać m.in. wnioski z nowego badania MEC – Touchpoints, które mierzy wpływ istotności kilkudziesięciu kanałów komunikacji na różne fazy cyklu zakupowego. Dla MEC to szczególnie ważna i obiecująca wygrana m.in. z uwagi na szeroki zakres współpracy z nowym klientem – dodaje Izabela Albrychiewicz, prezes MEC.
Współpraca pomiędzy MEC a FM Bankiem właśnie się rozpoczyna.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]