– To dla nas ważne zamówienie, nie tylko ze względów finansowych, ale także pod kątem odpowiedzialnego prowadzenia biznesu. Od opracowanej przez nas strategii reklamowej i efektywnego planowania mediów będzie zależało m.in. to czy wsparcie oferowane przez BGK w ramach tarczy antykryzysowej dotrze do jak najszerszego grona odbiorców, którzy tej pomocy potrzebują – mówi Agnieszka Bogulak-Komorowska, client service director w domu mediowym Media Group.
Media Group będzie odpowiedzialne za zakup mediów w telewizji, internecie, radiu, prasie, na nośnikach zewnętrznych, jak również współpracę z influencerami i blogerami. Gwarantowana wartość kontraktu (tzw. zamówienie podstawowe) wynosi 3 mln zł, jednak BGK w ramach prawa opcji może przeznaczyć na realizację zamówienia dodatkowe 7 mln zł.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W przetargu złożono w sumie 8 ofert. Propozycja Media Group okazała się bardziej konkurencyjna od ofert złożonych przez Value Media, Mastermind Media, Octopus Media, ClickAd Interactive, Fabrykę Komunikacji Społecznej, Viseum oraz Effective Media Solutions.
Media Group współpracuje z BGK nieprzerwanie od 2013 roku.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]