– Jednym z najważniejszych zadań Aldony w nowej roli będzie obserwowanie trendów w przestrzeni cyfrowej i mam tu na myśli nie tylko nowe formaty reklamowe, ale dalszą ewolucję sposobu komunikacji międzyludzkiej w sieci, co jest szczególnie ważne teraz, w czasach pandemii. Dzięki takiemu właśnie – pogłębionemu i horyzontalnemu – postrzeganiu tego co dzieje się w świecie cyfrowym, będziemy mogli jeszcze lepiej doradzać naszym klientom osiągnąć ich cele biznesowe – powiedział Al Harris, szef Media Group.
Aldona Racławska ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Swoją karierę zaczynała w 1998 roku w Media Group, gdzie spędziła pierwsze 9 lat kariery. Następnie przez prawie 10 lat pracowała jako szef marketingu i rozwoju w start-upach. We Fresh24.pl, jednym z pierwszych sklepów spożywczych online, brała aktywny udział w procesie wprowadzania Spółki na rynek Akcji GPW New Connect w Polsce. W Funiversity, firmie odpowiedzialnej za organizacje innowacyjnych zajęć i produkcję zabawek naukowych dla dzieci, odpowiadała między innymi za markę oraz rozwój produktów i usług. W 2016 r. autorska seria mini eksperymentów „Ta zabawka to eksperyment” zdobyła tytuł Zabawki Roku oraz Nagrodę Rodziców.
Zobacz również
Przed dwoma laty wróciła do Media Group, gdzie dotychczas pełniła funkcję head of digital communication.
W Media Group koordynowała projekty m.in. dla Banku Gospodarstwa Krajowego, Enea, Frosch, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Egis Polska, Oriflame, Kappahl, Axellus.
Aldona Racławska jest członkiem grupy roboczej ds. social mediów przy IAB Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing