Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Media Markt świętuje urodziny – 18 lat obecności na polskim rynku

Media Markt świętuje 18 lat obecności na polskim rynku. 26 października startuje nowa kampania wizerunkowa pod hasłem “Też masz czasem osiemnaście lat?”. Szeroko zakrojone działania komunikacyjne obejmą telewizję, radio, prasę i Internet.
O autorze
1 min czytania 2016-10-27

Data “urodzin” została wybrana nieprzypadkowo. Dokładnie 18 lat temu – 2 października 1998 roku – w Czeladzi został otwarty pierwszy w Polsce sklep Media Markt. Slogan reklamowy, promujący wówczas Media Markt, brzmiał: “Po co jeszcze marzyć?”, a w kampanii użyto komiksowej twarzy przypominającej Bolka i Lolka.

W ciągu 18 lat obecności w Polsce, Media Markt zyskało status lidera na rynku elektroniki użytkowej, a sieć sklepów obejmuje obecnie 58 placówek. Obchody rocznicy otwiera nowa kampania wizerunkowa. Naszą kampanię adresujemy zarówno do młodych ludzi, jak i do tych bardziej dojrzałych, którzy na szczęście zachowali w sobie młodość – mówi Ewelina Piątek, Marketing Manager sieci Media Markt. – 18 lat to wiek symboliczny – z jednej strony próg dojrzałości, a z drugiej – nieodparta pokusa bycia szalonym. Ten stan ducha odkrywamy w sobie wszyscy – również wtedy, gdy sięgamy po najnowsze gadżety technologiczne. Kampania pokazuje także, że pewne emocje i radość życia są wspólne dla wszystkich – konflikt pokoleń pojawia się rzadziej, a nastolatkowie i rodzice wzajemnie się uzupełniają i wspierają.

30 i 15 sekundowe spoty pod hasłem “Też masz czasem osiemnaście lat?” będą emitowane w kilku różnych wersjach. Kampania obejmie telewizję (TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat i kanały tematyczne), radio (RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio Trójka i Czwórka, Radio Eska, RMF MAXX) oraz Internet (Wirtualna Polska, Onet, Interia, YouTube, Gazeta.pl, Facebook, serwisy VOD).

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Demner, Merlicek&Bergmann, a za produkcję – Agencja Ideal Ideal. Kreacje w prasie zostały przygotowane przez agencję Redblue z Monachium (wewnętrzna agencja holdingu), natomiast w Internecie – przez Golden Submarine. Za kampanię w Social Media odpowiada agencja Lubię To. Planowanie i zakup mediów realizowane jest we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów we współpracy z Universal McCann (TV). Za działania PR jest odpowiedzialna agencja ROOTS PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj