Media People wygywa przetarg na obsługę mediową A+E Networks

Media People wygrał przetarg na obsługę mediową firmy medialnej A+E Networks Poland, nadawcy kanałów dokumentalno-rozrywkowych takich jak HISTORY, Lifetime oraz Crime+Investigation.
O autorze
1 min czytania 2018-08-24

Pierwszym wspólnie realizowanym projektem będzie kampania reklamowa nowego cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni”, który poprowadzą czołowi polscy pisarze kryminalni – Igor Brejdygant, Katarzyna Bonda, Wojciech Chmielarz, Marta Guzowska, Małgorzata i Michał Kuźmińscy oraz Katarzyna Puzyńska.

– Zdecydowaliśmy się na wybór Media People ze względu na najlepiej dopasowaną do naszych potrzeb propozycję i miks mediów. Głównym celem naszej nadchodzącej kampanii jest zachęcenie nowych widzów, którzy nigdy przedtem nie oglądali Crime+Investigation lub tych, którzy mają z góry przyjęte wyobrażenie na jego temat, by włączyli nasz kanał i obejrzeli program, którego w polskiej telewizji jeszcze nie było – komentuje Tomasz Teodorczyk, Director of content and brand, Poland &CEE w A+E Networks.

– Praca dla telewizji tematycznych jest szczególnie trudna, ponieważ efekt wspólnej pracy z klientem może być mierzony w różny sposób. Ten który najbardziej nas interesuje to wyniki oglądalności programu czy stacji, w panelu badawczym Nielsena, a to jak wiemy, jest ogromnym wyzwaniem. Mamy jednak nadzieję, że ten fantastyczny format i nasza praca przyczynią się do sukcesu – mówi Marcin Marciniak, account director, Media People.

Serial zadebiutuje w telewizji Crime+Investigation Polsat (CI Polsat) w środę, 17 października o godz. 22:00. Program wyprodukowała Kompania Mediowa pod nadzorem Agnieszki Kubiak, dyrektora ds. lokalnych produkcji i kreacji, A+E Networks.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj