Pollena Ostrzeszów to firma o długoletniej tradycji, z nowoczesnym zapleczem laboratoryjnym oraz parkiem maszynowym. Obecnie firma dynamicznie rozwija infrastrukturę, bazę magazynową oraz portfolio produktów, w którym oprócz najbardziej rozpoznawalnego mydła Biały Jeleń, znajdują się marki: BHP, Dzidziuś, Dr. Reiner, ForFamily i Komfort.
Dzięki nowej platformie e – commerce, tradycyjne produkty mają znaleźć nowych klientów. Projekt i realizację serwisu powierzono agencji Media4U – Zdecydowało nasze wieloletnie doświadczenie oraz bardzo wszechstronne i drobiazgowe opracowanie sposobu i kierunku, w jakim powinna się rozwijać sprzedaż online. Dzięki temu mogliśmy zaproponować rozwiązania, które powinny zapewnić firmie oczekiwaną przewagę konkurencyjną – mówi Damian Sinior, sales director w Media4U.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Ważną zmianą w komunikacji marketingowej Polleny Ostrzeszów jest również ujednolicenie wizerunku. Nową platformę e-commerce połączono z serwisem korporacyjnym, dbając o spójność przekazu – Pollena Ostrzeszów posiadała już wcześniej sklep online, jednak nie spełnił on pokładanych w nim nadziei – mówi Joanna Wojtan, project manager odpowiedzialna za nowe wdrożenia w Media4U. – Zaproponowaliśmy Klientowi nowoczesny layout, który ma ułatwić poruszanie się po serwisie. Intuicyjna nawigacja oraz pełna responsywność sprawi, że klienci będą chętniej odwiedzać serwis. Zmiany objęły także system CMS, co znacznie usprawni proces realizacji zamówień – podsumowuje Joanna Wojtan.
Najnowsza realizacja Media4U dla Polleny Ostrzeszów dostępna jest od 9 listopada pod adresem.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]