Polski oddział MediaCom przejmie operacyjnie obsługę marki Opel od 1 stycznia 2018 r.
MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska w wyniku wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA. Będzie odpowiedzialny za strategię mediową oraz planowanie i zakup powierzchni reklamowej w mediach.
Zobacz również
Dotychczas budżet mediowy Opla obsługiwał dom mediowy Carat Polska.
„Cieszymy się, że zyskamy możliwość zastosowania naszej unikalnej ekspertyzy w pracy dla Opel Vauxhall w najbliższych latach. Te dwa brandy, wraz z markami Peugeot, Citroen i DS, są najbardziej cenione i historyczne w przemyśle samochodowym. Cieszymy się z możliwości stymulowania ich globalnego wzrostu” – powiedział Stephen Allan, MediaCom Worldwide Chairman & CEO.
Vauxhall to marka, pod którą są sprzedawane modele Opla przeznaczone na rynek brytyjski.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
MediaCom Polska od 1 stycznia przejmuje też budżety mediowe pozostałych marek samochodowych należących do Grupy PSA: Peugeot, Citroen i DS. Jest to z kolei efekt globalnego przetargu mediowego Grupy PSA, rozstrzygniętego w czerwcu bieżącego roku, w którym również wygrała sieć MediaCom. Współpraca z dotychczasowym domem mediowym obsługującym te marki w Polsce – Media Direction OMD (Omnicom) – wygaśnie z końcem br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Podczas prezentacji 2 tygodnie temu naszego planu na przyszłość pod hasłem PACE! zapowiedzieliśmy znaczące zwiększenie efektywności wydatków marketingowych. Poprzez konsolidację budżetu reklamowego w ramach Grupy PSA, osiągniemy lepszą synergię, która z kolei poprawi naszą efektywność kosztową już od początku 2018 r.” – powiedział Peter Küspert, Managing Director Sales and Marketing, Opel Automobile GmbH – „Bardzo cieszymy się na współpracę z MediaCom. Jednocześnie chciałbym podziękować teamowi Carat, który wspierał nas przez ostatnie lata”.