Mediapanel: zasięgi reklamy outdoorowej w Polsce w listopadzie 2024 roku [BADANIE]

Mediapanel: zasięgi reklamy outdoorowej w Polsce w listopadzie 2024 roku [BADANIE]
Mediapanel zaprezentował wyniki badań zasięgu reklamy zewnętrznej w Polsce w listopadzie 2024 roku. Podstawą wyników są wszystkie objęte badaniem Mediapanel nośniki tradycyjne (OOH) oraz cyfrowe (Digital OOH).
O autorze
0 min czytania 2024-12-09

W listopadzie zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,45% (zasięg All, w populacji 7-75 dla wszystkich mediów), z czego tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) – 72,58%, natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 86,58%. Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29,2 mln.

Zasięg all: wszystkie media

Firmy outdoorowe

Na pierwszy miejscu firm tworzących reklamy zewnętrzne w Polsce w listopadzie br. znalazła się AMS (97,55% zasięgu outdoorowego i 88,21% zasięgu całkowitego). Na drugim miejscu uplasowała się Clear Channel (60,27% zasięgu outdoor i 54,5% zasięgu all), a podium zamyka Jet Line (48,24% zasięgu outdoor i 43,63% zasięgu all).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: www.media-panel.pl

PS Wyniki badania Mediapanel za listopad 2024

Wyniki badania Mediapanel za listopad 2024

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się