W kampanii wykorzystano nowe pozycjonowanie marki MINI, które kładzie nacisk na różnorodność, ulepszanie świata wokół nas oraz troskę o wspólnotę. Akcentuje to hasło BIG LOVE, którego rozwinięciem są slogany nawiązujące do wspomnianej różnorodności jednostek jako części większej całości: „Każdy znajdzie dla siebie miejsce”, „Każdy poczuje tę moc” czy „Każdy lubi się wyróżniać”.
Kampania przygotowania przez spółki Group One, jest prowadzona z wykorzystaniem szerokiego wachlarza materiałów we wszystkich głównych kanałach komunikacji (display, social media, performance). Za strategię online zarówno dla wizerunkowej kampanii display&video z komunikacją parasolową BIG LOVE jak i dla działań performance z komunikacją produktową jest odpowiedzialna agencja mediowa Mediaplus we wsparciu agencji SalesTube. Change Serviceplan przygotował natomiast lokalną odsłonę materiałów kreatywnych.
Zobacz również
Kampania potrwa do końca maja.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]