W kampanii wykorzystano nowe pozycjonowanie marki MINI, które kładzie nacisk na różnorodność, ulepszanie świata wokół nas oraz troskę o wspólnotę. Akcentuje to hasło BIG LOVE, którego rozwinięciem są slogany nawiązujące do wspomnianej różnorodności jednostek jako części większej całości: „Każdy znajdzie dla siebie miejsce”, „Każdy poczuje tę moc” czy „Każdy lubi się wyróżniać”.
Kampania przygotowania przez spółki Group One, jest prowadzona z wykorzystaniem szerokiego wachlarza materiałów we wszystkich głównych kanałach komunikacji (display, social media, performance). Za strategię online zarówno dla wizerunkowej kampanii display&video z komunikacją parasolową BIG LOVE jak i dla działań performance z komunikacją produktową jest odpowiedzialna agencja mediowa Mediaplus we wsparciu agencji SalesTube. Change Serviceplan przygotował natomiast lokalną odsłonę materiałów kreatywnych.
Zobacz również
Kampania potrwa do końca maja.

Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]