Hotel Łeba w ostatnim czasie przeszedł duże zmiany organizacyjne. Nowy zarząd zdecydował się ugruntować wizerunek hotelu jako miejsca bezpiecznego i rodzinnego. Z tego względu cała promocja i komunikacja hotelu w Internecie ulegają zmianie.
Zakres współpracy z Mediapolis obejmuje stworzenie nowej strategii marketingowej, stworzenie koncepcji i realizację strony internetowej, tworzenie materiałów dziennikarskich: tekstów i zdjęć, stworzenie projektu identyfikacji wizualnej hotelu Łeba, e-mail marketing, SEM/SEO i kampanie reklamowe w Internecie. Nowa strona internetowa, dostępna pod adresem hotelleba.com.pl, pojawiła się w sieci 26 sierpnia br. Zespół agencji przygotuje także pracowników hotelu do dalszego samodzielnego prowadzenia komunikacji na Facebooku.
Zobacz również
„Agencja Mediapolis wykazała się doskonałym wyczuciem zmian, które chcieliśmy wprowadzić. Strona, którą otrzymaliśmy, odpowiada wszystkim naszym wymaganiom i stanowi najważniejszą korzyść wynikającą ze współpracy z Mediapolis. Dodatkowo znaczącą wartość znajdujemy w przygotowanej koncepcji profesjonalnej komunikacji na Facebooku, która jest prawdziwym atutem naszych działań marketingowych. Cenimy sobie również wagę komunikacji wewnętrznej oraz współpracę pracowników Mediapolis z pracownikami Działu Marketingu naszego hotelu, co w dalszym horyzoncie czasowym doprowadzi do samodzielnych działań.” – dodaje Beata Lisicka, dyrektor ds. sprzedaży w Hotelu Łeba.
Po stronie agencji projekt realizują Rafał Pantula (nadzór nad projektem) i Emilia Czaczkowska (social media). Ze strony klienta całości doglądają Paweł Dąbrowski i Agnieszka Pałac (Dział Marketingu).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell