Meetrics to technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Kluczowe pola jej działań to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy. Meetrics wywodzi się z Niemiec i tam firma ma centralę, a jej oddziały funkcjonują w Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii, Włoszech i Szwecji. Teraz do krajów tych dołącza Polska.
Podstawowym narzędziem Meetrics jest Ad Attention Monitor, platforma pozwalająca na weryfikację kampanii w czasie rzeczywistym i dostarczająca analiz grup docelowych, zapewniająca brand safety dla wyświetlanych reklam oraz umożliwiająca wykrywanie nadużyć (fraudów) i zapobieganie im. Z platformy Ad Attention Monitor (w skrócie ADAM) korzystają zarówno firmy sprzedające, jak i kupujące reklamę w sieci.
Zobacz również
„Zwiększanie transparentności w obszarze weryfikacji widoczności i jakości reklam jest dziś jednym z kluczowych wyzwań na rynku reklamy digital, dlatego cieszę się, że wraz z Meetrics podejmiemy się tego zadania na polskim rynku” – mówi Tomasz Piątkowski, który jako County Manager zajmie się kierowaniem polskim oddziałem firmy i pozyskiwaniem klientów na jej usługi.
Philipp von Hilgers, współzałożyciel i CEO Meetrics GmbH dodaje: “Tomasz wnosi do naszej firmy doświadczenie zdobyte m.in. w pracy dla GroupM oraz obszerną wiedzę o rynku reklamy internetowej w Polsce. Cieszymy się, że pokieruje naszym oddziałem, budując nową kategorię usług na polskim rynku digital”.
Tomasz Piątkowski ma 15-letnie doświadczenie na rynku reklamowym. W tym czasie współpracował z większością znaczących reklamodawców na polskim rynku. Przed dołączeniem do Meetrics przez 10 lat kierował należącą do WPP strukturą digital w GroupM. Ponadto od 2 lat pełnił tam funkcję Chief Digital Officera. Wcześniej pracował jako Interactive Media Director w MRM Worldwide, a karierę w branży reklamowej rozpoczynał w 2002 r. w CR Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing