Młodzież w naszym kraju spędza średnio 4 godziny i 12 minut na korzystaniu z internetu. Dlatego to głównie w sieci nastolatki natrafiają na inspirujące je osoby. To właśnie w odpowiedzi na potrzeby młodych ludzi (i nie tylko) w krakowskiej TAURON Arenie odbyło się największe w Polsce spotkanie integrujące twórców internetowych oraz ich fanów. Podczas MeetUp 2019 uczestnicy wydarzenia mogli spotkać blisko 250 Youtuberów i TikTokerów w jednym miejscu. Impreza już po raz trzeci odbyła się w stolicy Małopolski. Przy jej organizacji otrzymaliśmy duże wsparcie ze strony Urzędu Miasta Krakowa. Co prawda na podsumowania jeszcze przyjdzie czas, ale szacujemy, że w wydarzeniu uczestniczyło ponad 20 tys. osób i po raz kolejny poprzeczka została podniesiona wyżej – mówi Paweł Kowalczyk, wiceprezes agencji influencer marketingu GetHero.
W trakcie imprezy młodzież z całego kraju miała okazję do spotkania swojego ulubionego twórcy internetowego, porozmawiania z nim czy nawet zrobienia sobie pamiątkowego zdjęcia. Podczas MeetUp® 2019, oprócz gwiazd internetu, nie zabrakło również dodatkowych atrakcji. Wśród nich konkursów z nagrodami czy koncertów w wykonaniu – MY3, WIP BROS czy Mateusza Ciawłowskiego. W trakcie wydarzenia młodzież uczestniczyła również w warsztatach prowadzonych przez Pawła Sviniarskiego, podczas których znany Youtuber udzielił cennych wskazówek, jak rozpocząć przygodę z tworzeniem w internecie oraz skutecznie promować swoje kanały komunikacyjne.
Zobacz również
MeetUp to największe w Polsce wydarzenie integrujące twórców internetowych oraz ich fanów. Impreza po raz kolejny została zorganizowana przez agencję influencer marketingu GetHero oraz Urząd Miasta Krakowa. Sponsorami wydarzenia byli: Zott, Monte Snack, Wawel, Guseppe, Hasbro, Urząd Miasta Krakowa, Allegro, Acer Predator, G2A, VR World, Czysta Polska i Rafał Sonik.