Stany Zjednoczone to jedna z najczęstszych lotniczych destynacji z Meksyku. W drugą stronę już tak jednak nie jest. Mieszkańcy południowych stanów USA nie ukrywają swojej niechęci do Meksykanów i tym samym nie palą się do podróży w rejony sąsiedniego kraju.
Linie lotnicze Aeromexico postanowiły stworzyć specjalną zniżkę na loty do Meksyku dla Amerykanów na podstawie ich DNA – im więcej dana osoba miała w sobie krwi meksykańskiej, tym większą zniżkę otrzymywała.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Z tej okazji stworzono spot, w którym najpierw zapytano wybranych mieszkańców typowego amerykańskiego miasteczka Wharton w Teksasie czy polecieliby do Meksyku. Jak można było się spodziewać, wszyscy odpowiedzieli, że nie. Następnie zbadano ich DNA, by dowiedzieć się w ilu procentach są Meksykanami. Jak wielkie było rozczarowanie osoby, która miała w sobie zaledwie kilka procent krwi meksykańskiej i tym samym otrzymała niewielką zniżkę na lot do Meksyku ;).
PS
Latanie, jako sposób podróżowania, nie należy już do segmentu premium i jest dostępne na wyciągnięcie ręki niemal dla każdego. Od kiedy na rynku zaczęły pojawiać się tanie linie lotnicze, konkurencja w tej branży musiała zmienić nie tylko strategię cenową. Jak linie lotnicze walczą o klientów?
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing