Melissa, marka obuwia i dodatków spółki Grendene, świętuje 40. rok swojej działalności specjalnymi projektami. Nieustannie rozwija się i przedstawia nowe produkty, ale teraz stawia kolejny krok w stronę mody przyjaznej środowisku.
W Dniu Etycznego Konsumpcjonizmu – 15 października – wszystkie 300 sklepów marki wstrzymało sprzedaż, umożliwiając klientom oddanie swoich starych butów Melissa, które nie nadawały się już do noszenia. Witryny zostały opróżnione, a sklepy oznaczono napisami „Pause”.
Zobacz również
Projekt miał na celu przekonanie klientów, że tworzywo, którego używa Melissa, może być wykorzystywane w zamkniętym obiegu. W 100% wegańskie i zdatne do recyklingu, powstaje przy użyciu surowców wtórnych i może być przetwarzane wielokrotnie.
Udowodni to seria klasycznego modelu butów Melissa, Messia Flox, która trafi do sprzedaży w 2020 roku, a powstanie w wyniku recyklingu zebranych butów.
To także kolejny etap w podróży marki Melissa w stronę zrównoważonej mody, która opiera się na przetwarzaniu zużytych produktów, edukacji ekologicznej i rozwoju różnorodności. Polityka 100% zdatności produktów do recyklingu umożliwia klientom Melissa zrównoważone zakupy, a ten i kolejne projekty przedstawią sposoby, w które każdy może mieć wpływ na środowisko – dzięki swoim decyzjom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing