#MenToBeHealthy: akcja, dzięki której męskie zdrowie przestaje być tematem tabu

#MenToBeHealthy: akcja, dzięki której męskie zdrowie przestaje być tematem tabu
#MenToBeHealthy to akcja, której celem jest zwrócenie uwagi na problemy zdrowotne często ignorowane przez mężczyzn. Dzięki przykuwającym wzrok grafikom przedstawiciele Pathkind Labs chcą sprawić, że męskie zdrowie przestanie być tematem tabu.
O autorze
1 min czytania 2024-06-18

Trwa Tydzień Zdrowia Mężczyzn i z tej okazji Pathkind Labs w Indiach zorganizowało akcję #MenToBeHealthy. Jej celem jest sprawienie, aby panowie na całym świecie zaczęli zwracać większą uwagę na swoje zdrowie i pamiętali o regularnych badaniach. W internecie pojawiły się przykuwające wzrok grafiki, na których przedmioty codziennego użytku zostały zaprezentowane w taki sposób, że przypominają m.in. męskie narządy płciowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#MenToBeHealthy to próba sprawienia, że mężczyźni wezmą odpowiedzialność za własne zdrowie. W ramach akcji autorzy poruszają m.in. kwestie związane z: paleniem papierosów i innych wyrobów tytoniowych i wynikającego z niego nowotworu płuc, rakiem prostaty, czy spożywaniem alkoholu i rakiem wątroby. Każdej grafice towarzyszy krótki opis, w którym znaleźć można fakty naukowe na temat poszczególnych męskich schorzeń, a także informacje dotyczące m.in. sposobów ich zapobiegania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: Pathkind Labs

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Fundacja OddBalls gra cieniem na Moście Westminsterskim, aby zachęcić do regularnych badań jąder

Kiedy słońce zaświeci, na moście Westminster pojawia się 497 kształtów na podobiznę… penisa. Wykorzystała to Agencja COOH St Marks Studios, która we współpracy z OddBalls Foundation przeprowadziła kampanię w ramach Miesiąca Świadomości Raka Jąder.

PS2 Kampania „Ryzykanci” dotycząca depresji wśród mężczyzn. Wśród uczestników Michał Szpak, Adam Małysz i Łukasz Piszczek

Rusza kampania portalu Gazeta.pl i fundacji ThePresja, dotycząca depresji wśród mężczyzn. Jej rozrywkowa forma ma pomóc w przybliżeniu tematu zdrowia psychicznego.