Zabawne sytuacje napędzają się wzajemnie wraz z losowymi wyborami, do czasu…
„Bo kto powie „nie” Mentos?”. W tym miejscu marka jest pozycjonowana jako „nieunikniony” wybór dla konsumentów: jest jak mityczna Tyche – uosobienie przypadku i szczęścia. Mentos przenosi nas na 80 sekund w zwariowany świat, podobny do Wesa Andersona, w którym to kolory podobne do drażetek marki przyciągają uwagę widza!
Zobacz również
PS
Nie zawsze jednak reklamy słodyczy wychodzą tak dobrze. Na pewno pamiętacie spot Skittles, w którym matka karmiła drażetkami swoje dziecko? Scenariusz spotu był tak inny, że internauci byli oburzeni, media zniesmaczone, a producenci zawstydzeni.
Jednak, żeby było jasne, marka ma na swoim koncie również sympatyczne produkcje:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
A jak wygląda miłość, która narodziła się od poczęstowania gumą do żucia?