– Kampania „Dba o to, co ważne” odwołuje się do tego, co ma w życiu największe znaczenie. Czyli do ludzi wokół nas – tych, którzy zawsze powinni być bezpieczni i dla których chcielibyśmy mieć więcej czasu. Pod tym względem nowa Klasa S oferuje idealne warunki swoim podróżującym: bezpieczną przestrzeń w atmosferze nowoczesnego luksusu. Przestrzeń, którą można cieszyć się wszystkimi zmysłami i która pozwala skupić się na tym, co w życiu ważne. To nasza definicja nowej Klasy S. Wizytówką naszej nowej luksusowej limuzyny są zaawansowane systemy bezpieczeństwa i komfortu, a także usługi tworzone po to, by ułatwiać naszym klientom życie – powiedziała Britta Seeger, członek zarządów Daimler AG i Mercedes-Benz AG odpowiedzialna za marketing i sprzedaż.
Alicia Keys – amerykańska artystka, 15-krotna laureatka nagrody Grammy – to ceniona piosenkarka, autorka tekstów, a także aktorka i autorka bestsellerów „New York Timesa”, businesswoman oraz producentka filmów, programów telewizyjnych oraz broadwayowskich spektakli. Powszechnie znana także jako aktywistka społeczna. Wypowiada się w takich kwestiach jak sprawiedliwość społeczna i walka z HIV/AIDS.
Zobacz również
Lewis Hamilton – brytyjski kierowca zespołu Mercedes-AMG Petronas F1 – jest sześciokrotnym mistrzem świata Formuły 1, a poza torem wyścigowym bierze aktywny udział w wielu inicjatywach społecznych poświęconych m.in.ochronie klimatu oraz w kampaniach przeciwko rasizmowi i wszelkim formom dyskryminacji.
Kampania 360 stopni pod hasłem „Dba o to, co ważne” rozpocznie się w grudniu 2020 r. i obejmie media społecznościowe, formaty internetowe i drukowane, a także reklamy telewizyjne oraz przedsięwzięcia z udziałem celebrytów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]