TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Męskie Granie i Roksana Węgiel, czyli muzyczny maj na YouTubie

Maj okazał się kolejnym miesiącem, w którym użytkownicy stawiali przede wszystkim na doznania muzyczne. Powrót Męskiego Grania do rankingu po zeszłorocznych sukcesach okazał się wyjątkowo udany, ponieważ piosenka „Sobie i wam” zadebiutowała na pierwszym miejscu.
O autorze
1 min czytania 2019-06-19

Zwycięzcą majowego rankingu zostało Męskie Granie z utworem Męskie Granie Orkiestra 2019 (Nosowska, Igo, Organek, Zalewski) – Sobie i Wam. Tegoroczna edycja projektu z nowym składem artystów weszła do zestawienia od razu zajmując pierwsze miejsce. Biorąc pod uwagę sukcesy Męskiego Grania z 2018 r., kiedy to piosenka „Początek” utrzymywała pozycję lidera przez 4 miesiące z rzędu, możemy spodziewać się, że i tym razem to dopiero właśnie… początek dobrej passy.

Drugie miejsce zdobyła Roksana Węgiel, z wideo marki Play Roksana Węgiel | Anyone I Want To Be. Potężny głos młodziutkiej wokalistki szturmuje już nie tylko listy przebojów, ale także zestawienie YouTube’a, gdyż w majowym rankingu znalazła się również jej druga piosenka. Podium zamyka reklama sieci drogerii Rossmann Rossmann w maju (16-31.05). W wideo zobaczymy podsumowanie promocji z ubiegłego miesiąca, o jakich opowiada była Miss Polonia Paulina Krupińska.

Czwarte miejsce to kolejny utwór w wykonaniu Roksany Węgiel dla marki Play Słuchaj Roksany w Play! | Sprawdź nowy JUNIOR BOX ze smartfonem Nokia 1 Plus i głośnikiem!, który znalazł się w rankingu już po raz drugi. Na piątą pozycję trafiło wideo McDonald’s z nie lada niespodzianką dla klientów To Maestro?!. Wielbiciele burgerów byli przekonani, że jedzą swój ulubiony przysmak w niedużym, niezależnym bistro. Jak się jednak okazało, ich posiłek został przygotowany przez kucharzy z sieci restauracji sygnowanych postacią wesołego klauna Ronalda McDonalda.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj