Mets zwyciężył w przetargu mediowym Remington

Mets, agencja mediowa GroupM, zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową firmy Remington. Pierwsze efekty współpracy widoczne będą w mediach jesienią tego roku. Mets odpowiada za działania z obszaru ATL oraz performance.
O autorze
0 min czytania 2021-08-25

Mets rozpoczyna współpracę z Remington, producentem sprzętu i przyrządów do pielęgnacji włosów oraz ciała. Współpraca jest wynikiem wygranego przez Mets przetargu na obsługę mediową kampanii reklamowych firmy.

Wygrana Mets była zasługą zaproponowanej przez agencję strategii działań, atrakcyjnej oferty kosztów oraz przedstawionego klientowi zespołu. Pierwsze efekty wspólnych działań pojawią się w mediach jesienią br.

Mets będzie realizował zarówno kampanie w tradycyjnych kanałach, jak i działania niestandardowe dla marketera.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj