Mężczyźni wolą Berlinki w kampanii agencji Publicis

Rozpoczyna się najnowsza kampania autorstwa agencji Publicis dla marki Berlinki.
O autorze
1 min czytania 2017-09-11

W przygotowanym przez agencję spocie telewizyjnym wystąpił gościnnie Marcin Prokop. Prowadzone działania są kontynuacją popularnego formatu „Berlinki mówią same za siebie” stworzonego przez Publicis w 2013 roku. Tym razem Berlinki odwołują się do męskich, wybrednych gustów. Celem kampanii jest wzmacnianie wizerunku marki kojarzonej z produktem z najwyższej półki i zachęcanie do sięgania po wyśmienite parówki.

„Kampanie Berlinek to projekt, nad którym pracujemy nieustannie od 4 lat, za każdym razem starając się podnosić poprzeczkę. Stworzone przez nas sympatyczne bohaterki chętnie komentujące to, co się dzieje w ich otoczeniu, miały już okazję wystąpić m.in. w roli jurorek w pierwszej w Polsce reklamie realizowanej na żywo w ramach programu Must Be The Music. Teraz dostają od losu okazję do wyrażenia w sobie właściwy sposób zadowolenia z faktu, że trafiły z najwyższej półki w wyjątkowo prestiżowe miejsce.” – powiedziała Katarzyna Rokosz, Account Supervisor w agencji Publicis.

Przygotowany przez agencję Publicis trzydziestosekundowy spot pojawi się w kanałach telewizyjnych należących do stacji TVN i Polsat oraz na platformach VOD: Ipla i TVN Player.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Katarzyna Rokosz (Account Supervisor), Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Damian Cendrowicz (Senior Art Director), Joanna Jezierska (Senior Copywriter). Stronę klienta reprezentowali: Jacek Pietrzak (Dyrektor ds. Marketingu), Joanna Sułek (Specjalista ds. Marketingu). Produkcją i animacją zajęło się studio animacji Human Ark, a organizacją planu zdjęciowego Film Produkcja. Reżyserem spotu był Wojtek Wawszczyk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki od lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała 12 spotów tworzonych w ramach cyklu „Berlinki mówią same za siebie”, oraz 6 billboardów sponsorskich, które były emitowane w ramach 2 edycji programu Must Be The Music, oraz w programie Twoja Twarz brzmi znajomo.

Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się