MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła, że rozwija i integruje generatywną sztuczną inteligencję (AI) ze swoją dotychczasową ofertą inteligentnych rozwiązań. Obecnie jest w fazie testów beta, a za cały proces odpowiada zespół kreatywny MGID zajmujący się kreacją i produkcją reklam, nowa funkcjonalność – przekształci całkowicie sposób w jaki reklamodawcy generują, optymalizują obrazy i nagłówki reklam – usługa zostanie uruchomiona przed końcem pierwszego kwartału tego roku.
Wykorzystując system Open AI’s DALL-E 2, reklamodawcy mogą sami tworzyć w komputerze obrazy cyfrowe dzięki słownym poleceniom, dostosowując nagłówki w oparciu o dane historyczne i geolokalizacyjne. Ten poziom automatyzacji jest nie tylko szybszy i wymaga mniej zasobów, ale też rewolucjonizuje skuteczność i efektywność kampanii. W połączeniu z algorytmami inteligentnego polecania MGID i inteligencją kontekstową, wspomniane technologie AI poprawiają efektywność reklam oraz zaangażowanie użytkowników w reklamy MGID.
Zobacz również
Kolejne korzyści dla reklamodawców obejmują rozszerzenie zestawów dostępnych narzędzi wizualnych wykraczając poza tradycyjne obrazy stockowe, z bardziej wpływowymi i wyjątkowymi obrazami, które zwiększają współczynnik klikalności (CTR) o 20%. Dzięki temu reklamodawcy mają większą kontrolę nad najważniejszymi elementami, takimi jak kąt, odcienie, styl, charakter i przekazywane emocje. Dodatkowo liczne wersje tego samego obrazu umożliwiają szybkie i łatwe testowanie AB, aby sprawdzić, który z nich najbardziej oddziałuje na odbiorców.
Sergii Denysenko, CEO w MGID, mówi: „To jasne, że AI będzie odgrywać kluczową rolę jako siła napędowa dla kolejnego etapu prawdziwie zoptymalizowanych kampanii reklamowych. Połączenie tego rozwiązania z algorytmami inteligentnych rekomendacji oraz istniejącej technologii inteligencji kontekstowej stanowi naturalny etap na drodze ewolucji do stworzenia lepszych doznań tak dla reklamodawców i wydawców, jak i odbiorców. Możliwości, które odkryliśmy w czasie testów, zrobiły na nas wrażenie. Dlatego nie możemy się doczekać.”
O MGID
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom docierać do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, display i wideo, które zapewniają pozytywne wrażenia użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy zwiększają skuteczność i rozpoznawalność marki, a wydawcy utrzymują odbiorców i monetyzują ruch.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych użytkowników, z 200 miliardami wyświetleń reklam, u 25 tysięcy zaufanych wydawców. Więcej informacji na stronie znajduje się na stronie www.mgid.com.
Materiał reklamowy powstały na zlecenie MGID.