MGID, globalna platforma reklamowa, oraz PubMatic (Nasdaq: PUBM), niezależna firma technologiczna, zapewniająca łańcuch dostaw reklamy cyfrowej przyszłości, ogłosiły dziś nowe partnerstwo reklamowe. Klienci PubMatic korzystają z bezpośredniego dostępu do wysokiej jakości, bezpiecznych dla marki natywnych placementów wideo i display’owych, wyświetlając na ekskluzywnej liście światowych wydawców premium MGID, z grupą obiorców ponad 900 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie.
Aby zapewnić odbiorcom jak najlepsze wrażenia, platforma reklamowa MGID integruje się bezpośrednio z witrynami wydawców, aby dostarczać nieinwazyjne, wysoce angażujące reklamy natywne, które płynnie wtapiają się w treści redakcyjne i pomagają zwiększyć przychody.
Zobacz również
– Coraz większa liczba marketerów wykorzystują możliwości, jakie daje reklama natywna, starając się angażować konsumentów w bardziej znaczący sposób, ponieważ branża konsoliduje swoją koncentrację na prywatności użytkowników,. Dostarczanie wysoce ukierunkowanych, ale nieinwazyjnych reklam zawsze miało dla nas ogromne znaczenie, dlatego cieszymy się, że możemy współpracować z PubMatic i dostarczać nasze rozwiązania jeszcze większej liczbie reklamodawców na całym świecie – powiedział CEO MGID, Sergii Denysenko.
– Rozwiązanie Programmatic w zakresie dostaw i identyfikacji są nadal fragmentowane, a marki potrzebują rozwiązań technologicznych, które umożliwią im dotarcie do grupy docelowej, na dużą skalę, w środowiskach premium. Bezpośrednia integracja MGID z wydawcami w połączeniu z rozwiązaniem PubMatic Media Buyer Console pomaga agencjom i reklamodawcom uzyskać bezpośredni dostęp do wysoce zaangażowanych odbiorców na dużą skalę, umożliwiając im maksymalny zwrot z inwestycji w media – powiedziała Jacqueline Boakye, Viceprezes ds. sukcesu klienta w regionie EMEA PubMatic.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
O MGID
Słuchaj podcastu NowyMarketing
MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom docierać do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, displayowe i wideo, które zapewniają pozytywne wrażenia użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy zwiększają skuteczność i rozpoznawalność marki, a wydawcy utrzymują odbiorców i monetyzują ruch.
Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych użytkowników, z 200 miliardami wyświetleń reklam, u 25 tysięcy zaufanych wydawców. Więcej informacji na stronie: www.mgid.com
O PubMatic
PubMatic (Nasdaq: PUBM) to niezależna firma technologiczna maksymalizująca wartość dla klienta poprzez dostarczanie łańcucha reklamy cyfrowej przyszłości, Platforma sell-side PubMatic umożliwia wiodącym światowym twórcom treści cyfrowych na otwartym Internecie kontrolę dostępu do swoich zasobów reklamowych i zwiększanie przychodów, umożliwiając marketerom zwiększanie zwrotu z inwestycji i docieranie do odbiorców we wszystkich formatach reklam i urządzeniach. Od 2006 roku nasze podejście oparte na infrastrukturze pozwala na efektywne przetwarzanie i wykorzystanie danych w czasie rzeczywistym. Dostarczając skalowane i elastyczne innowacje programowe, poprawiamy wyniki naszych klientów, jednocześnie promując dynamiczny i przejrzysty łańcuch dostaw reklamy cyfrowej.
Artykuł powstał we współpracy MGID.