TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MGID zdobyła certyfikat ISO/IEC 27001 za zapewnienie 100% bezpieczeństwa danych klientów

MGID zdobyła certyfikat ISO/IEC 27001 za zapewnienie 100% bezpieczeństwa danych klientów
MGID, globalna firma reklamowa ogłosiła dzisiaj, że spełnia wszystkie normy wymagane do przyznania certyfikatu ISO/IEC 27001 w zakresie zarządzania bezpieczeństwem danych.
O autorze
1 min czytania 2023-07-24

MGID, globalna firma reklamowa ogłosiła dzisiaj, że spełnia wszystkie normy wymagane do przyznania certyfikatu ISO/IEC 27001 w zakresie zarządzania bezpieczeństwem danych.

Pomiędzy ciągłymi zmianami przepisów dotyczących bezpieczeństwa, a rosnącymi oczekiwaniami klientami, coraz istotniejszą rolę odgrywa zagwarantowanie konsumentom i klientom, że spełniane są normy dotyczące bezpieczeństwa danych. Zdobycie uznawanego na całym świecie certyfikatu ISO jest dowodem na zaangażowanie MGID w zapewnienie odpowiednich środków ochrony danych użytkowników przed ich utratą, niewłaściwym wykorzystaniem, dostępem nieupoważnionych osób, ujawnieniem, zmienianiem, zniszczeniem oraz wszelkimi innymi formami nieautoryzowanego przetwarzania danych.

ISO/IEC 27001 jest najbardziej znaną na całym świecie normą dotyczącą zarządzania bezpieczeństwem danych. Dostarcza firmom wskazówek na temat różnych sposobów utrzymania jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa i integralności. Dzięki krokom podjętym przez MGID dane klientów będą lepiej chronione i odporne na cyberataki – jest to wynikiem ochrony danych na poziomie całej organizacji oraz zwiększonej zdolności reagowania na zagrożenia bezpieczeństwa.

– Jako firma technologiczna, która cały czas rozwija swoje produkty i rozwiązania technologiczne, MGID skupia się na zapewnieniu użytkownikom internetu najwyższego poziomu transparentności i kontroli nad tym, jak ich dane są wykorzystywane w reklamach online. Nieustannie ulepszamy nasze systemy zarządzania bezpieczeństwem danych, wprowadzając nowe polityki i normy, w celu zapewnienia kompleksowego modelu zarządzania bezpieczeństwem. W przyszłości zamierzamy w dalszym ciągu spełniać i osiągać najważniejsze międzynarodowe i branżowe normy zgodności – mówi Sergii Denysenko, CEO w MGID.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Informacje o MGID

MGID jest globalną platformą reklamową, która pomaga markom w dotarciu do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje technologię opartą na AI, skupiającą się na prywatności, w celu zapewnienia trafnych reklam wysokiej jakości w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje szereg różnych formatów reklam, w tym reklamę natywną, displayową i wideo, aby zapewnić użytkownikom przyjemne wrażenia. Umożliwia to reklamodawcom pobudzenie wzrostu wydajności i świadomości marki, a wydawcom zachowanie swoich grup odbiorców i ich monetyzację.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych czytelników, osiągając przy tym 200 miliardów wyświetleń reklam, we współpracy z 25 tysiącami zaufanych wydawców. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.mgid.com.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Materiał reklamowy powstały na zlecenie MGID.