Michaj Sodolski specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i public affairs. Doświadczenie zdobywał po stronie agencji oraz będąc rzecznikiem prasowym Uniwersytetu WSB Merito w Gdańsku. Opracowywał i wdrażał strategie public relations dla klientów z branży nowych technologii, mediów i e-commerce oraz wspierał komunikację z otoczeniem legislacyjnym jednej z największych organizacji esportowych w Europie.
W SEC Newgate CEE zasilił zespół Urszuli Borzym obsługujący TVN Warner Bros. Discovery. Do jego obowiązków należy doradztwo w zakresie public affairs i employer brandingu.
Zobacz również
Michaj Sodolski uzyskał nominację w konkursie Young Creatives Cannes 2022 w kategorii PR za projekt „Zmieniaj zasady” dla marki Samsung. W swojej karierze był też wykładowcą akademickim (Uniwersytet Gdański) i stypendystą m.in. Ernst Ludwig Ehrlich Studienwerk. Ukończył studia na Hochschule für Jüdische Studien Heidelberg i Uniwersytecie Gdańskim.