Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Michał Dolny nowym dyrektorem marketingu Multimedia Polska

Michał Dolny dołączył do zespołu Multimedia Polska, jednego z czołowych operatorów telekomunikacyjnych i objął stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu.
O autorze
1 min czytania 2015-04-27

Będzie odpowiadał za tworzenie strategii marketingowej, budowanie silnej pozycji Multimedia Polska jako operatora telekomunikacyjnego oferującego pełne portfolio usług dla domu i biznesu z telewizją, internetem i telefonem, poszerzone o m.in. energię elektryczną, ubezpieczenia czy monitoring mieszkań. Będzie także zarządzał komunikacją marketingową, działaniami e-commerce i badaniami rynku. 

– Jestem bardzo zadowolony, że na tak ważnym etapie rozwoju spółki, zespół Multimediów wzmocni tak doświadczony profesjonalista. Michał Dolny doskonale rozumie specyfikę rynku telekomunikacyjnego oraz standardy sprzedaży nowoczesnych usług dla domu i biznesu.– powiedział Piotr Rogowski, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Multimedia Polska. 

Michał Dolny posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii i zarządzaniu komunikacją marketingową. Doświadczenie zdobywał głównie w Netii, gdzie był odpowiedzialny m.in. za strategię marki, działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe. 

Michał Dolny. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału ekonomicznego. Od 20 lat zawodowo związany jest z marketingiem. Od roku 1997 koordynował działania promocyjno-reklamowe w firmie Trefl SA. W 1999 rozpoczął karierę w Netii. W latach 2006 – 2014, jako Dyrektor Marketingu, a następnie Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej odpowiadał za strategię marki Netia, działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe. Współautor wielu sukcesów marketingowych oraz współlaureat prestiżowych nagród, w tym m.in.: Effie, KTR, Kreatura, Red Dot Design Awards, European Design Awards i wielu innych. Marketing Manager Roku 2011 branży telekomunikacyjnej według Media & Marketing Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj