Wcześniej przez 2 lata Michał Dubisz był związany z Bolt, najszybciej rozwijającą się europejską platformą miejskiej mobilności na świecie. Wraz z zespołem wprowadził w kwietniu do Polski aplikację Bolt Food. Aktualnie odpowiada za jej rozwój na poziomie strategii i jej wdrożenia. Na co dzień zajmuje się koordynacją prac w zespole, zarządza obsługą klienta i współpracą z partnerami. Wcześniej związany był z branżą finansową i inwestycyjną w EY i CAG.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]