TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Michał Garwacki nowym Marketing Managerem GTV Poland

Od kwietnia bieżącego roku Michał Garwacki objął funkcję Marketing Managera w GTV Poland. Jest on odpowiedzialny za tworzenie strategii marketingowej firmy oraz rozwój projektów digitalowych.
O autorze
0 min czytania 2018-06-12

Michał Garwacki koordynuje wszelkie funkcje marketingowe firmy w skali globalnej. Zarządza pionami e-commerce, komunikacji, trade marketingu, brandingu i kreacji.

Tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej dla firmy, która rozwija się tak dynamicznie oraz nieustannie poszerza swoje portfolio, to ogromne wyzwanie, ale i wyróżnienie. Chciałbym nie tylko dążyć do ugruntowania pozycji GTV jako lidera rynku, ale również kształtować kierunki rozwoju firmy – mówi Michał Garwacki.

Zatrudnienie Michała Garwackiego to kolejny etap intensywnego rozwoju GTV, szczególnie w obszarze digitalowym. Nowy marketing manager posiada bogate doświadczenie w tym zakresie – przez ostatnie 7 lat był CEO agencji interaktywnej Synermedia.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj