Podróż kosmiczna w zrealizowanym na potrzeby akcji filmie to metafora umierania. Michałowi Grudzińskiemu towarzyszy postać chłopca, w którego wcielił się Marcel Michalski. Spot powstał na potrzeby wsparcia budowy stacjonarnego hospicjum – pierwszego dla dzieci i dorosłych w Poznaniu. Zbiórka zatytułowana „Kochani odchodzą szczęśliwi” organizowana jest przez serwis siepomaga.pl pod adresem siepomaga.pl/kochani lub kochani.org.
Spot powstał charytatywnie z inicjatywy jedno.org oraz domu produkcji filmowej Oversee w koprodukcji ze Stern Pictures oraz Alchemiq Studio, a także wielu wolontariuszom. Za emisję spotu w mediach będzie odpowiadał dom mediowy Media People.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta