Michał Grzebyk awansuje na stanowisko head of PR & content marketing w ContentHouse

ContentHouse rozwija dział PR & content marketing i planuje poszerzenie swoich kompetencji w zakresie wyspecjalizowanego content marketingu, m.in. dla branży medycznej i przemysłowej. Za te działania odpowiadać będzie Michał Grzebyk, który awansował na stanowisko head of PR & content marketing.
O autorze
2 min czytania 2020-05-11

Michał Grzebyk pełnił dotychczas funkcję PR & content marketing managera. Począwszy od maja, zyskał nowe kompetencje i poszerzył zakres działań w ramach agencji. Nowym zadaniem postawionym przed Grzebykiem będzie utworzenie zespołu wyspecjalizowanych content managerów pracujących dla klientów z określonych sektorów rynku. Zadanie to wynika z rozwoju portfolio obsługiwanych przez ContentHouse marek, a także z poszerzenia zespołu agencji.

Michał Grzebyk będzie zajmował się także rozbudową kompetencji agencji oraz rozszerzeniem usług na nowe, dynamicznie rozwijające się branże, w tym tzw. przemysł 4.0 oraz medycynę. Nadal będzie odpowiadać za koordynację projektów wizerunkowych oraz planowanie i realizację strategii contentmarketingowych.

W agencji ContentHouse Michał Grzebyk pracuje od lipca 2016 r., kiedy objął stanowisko PR managera. Swoje wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał między innymi w YPI Consulting, Grupie Adweb oraz The Nets. Jest absolwentem filologii polskiej ze specjalizacją edytorską na Uniwersytecie Pedagogicznym. W ContentHouse jest również redaktorem naczelnym serwisu branżowego contentstandard.pl.

Na temat awansu rozmawiamy z Michałem Grzebykiem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na początek duże gratulacje. Powiedz proszę, z czym się wiąże dla Ciebie ten awans i jak dużym był zaskoczeniem?

Z jednej strony ta decyzja zarządu agencji była niespodzianką, a z drugiej, czymś co mocno odzwierciedla to, co dzieje się w ContentHouse od kilku miesięcy. Mam na myśli wzięcie jeszcze większej odpowiedzialności za zespół, którym kieruję i za jego rozwój. W najbliższych miesiącach chcemy nie tylko poszerzać ilościowo agencję, ale także stawiać na rozwój kompetencji menedżerów projektów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z czym funkcjonalnie wiąże się ta zmiana? Jakie nowe obowiązki czekają na Ciebie po awansie?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Będę rozbudował działy, skupiając się przede wszystkim na utworzeniu zespołu wyspecjalizowanych przyszłych Content Marketing managerów oraz zarządzaniu ich pracą. Już teraz koncentruję się także na rozbudowie kompetencji ContentHouse, w związku z planowaną ekspansją naszych usług na dynamicznie rozwijające się branże, takie jak przemysł 4.0, czy medycyna.

Ten awans, w dobie kryzysu pandemicznego, może być zaskoczeniem dla rynku

Zdajemy sobie z tego sprawę. Chcę jednak wyraźnie podkreślić, że to nie jest decyzja na pokaz, a bezpośrednio odnosząca się do potrzeb ContentHouse. Mimo kryzysu, a może właśnie z uwagi na jego pojawienie się, bardzo dużo firm zwraca się do nas z prośbą o pomoc w działaniach digitalowych, poprawiających ich widoczność w sieci. Sytuacja rynkowa wymusiła i przyspieszyła u Klientów wiele decyzji, na które wcześniej nie byli gotowi. Widzą w content marketingu sposób na lokowanie swoich budżetów reklamowych w mądry, mierzalny i efektywny sposób. Teraz nasza w tym rola, by zaoferować usługi i rozwiązania spełniające ich oczekiwania i pomagające im w tym trudnym czasie.

W ContentHouse jesteś od sierpnia 2016 roku. Opowiedz, jak to się stało, że trafiłeś do agencji?

Z CEO ContentHouse, Grześkiem Miłkowskim, poznaliśmy się na konferencji branżowej, na której obaj byliśmy prelegentami. Szybko znaleźliśmy wspólny język, a nasza wizja rozwoju usług była bardzo zbieżna. Po pewnym czasie od spotkania w Kielcach, z którego wracaliśmy wspólnie, otrzymałem propozycję tworzenia działu PR. Oferta była na tyle ciekawa, że rozpoczęliśmy współpracę, która po roku została poszerzona także o prowadzenie działu Content Marketingu. Od tego czasu zrobiliśmy gigantyczny progres, doceniany zresztą w najważniejszych konkursach i rankingach branży digital marketingu.

Z czym osobiście wiąże się dla Ciebie satysfakcja z pracy w ContentHouse?

Często podkreślam, szczególnie na zewnątrz agencji, że olbrzymią satysfakcję czerpię z takiego utarcia nosa wszystkim, którzy sądzą, że humaniści są skazani na zawodową porażkę, że miejsce polonisty jest na kasie czy w fastfoodzie. Trzeba ambitnie poszukiwać i wykorzystywać okazję do rozwoju. Dużo radości daje mi także patrzenie, jak rozwija się Zespół, który prowadzę. Nowe kompetencje, realizowane poprzez świetne działania dla Klientów, to tylko część, bo ludzie w ContentHouse coraz częściej wychodzą poza ten schemat relacji agencja – Klient i sami dzielą się wiedzą podczas prestiżowych konferencji i szkoleń. Mam satysfakcję, że zespół, którym zarządzam się rozwija i jestem przekonany, że to wkrótce będzie się odbijać także na kolejnych informacjach o awansach naszych specjalistów.