Michał Grzebyk awansuje w ContentHouse na stanowisko PR & content marketing director

Do tej pory Grzebyk zajmował w ContentHouse stanowisko head of PR & content marketing, a wcześniej PR & content marketing managera. Z agencją związany jest od 2016 roku. Od 2009 roku rozwija swoją karierę w PR i marketingu.
O autorze
1 min czytania 2023-03-06

Nowy PR & content marketing director będzie osobą odpowiedzialną za wdrażanie i uruchamianie procesów strategicznych, zarówno dla klientów, jak i samego ContentHouse. Zadaniem Michała Grzebyka jest udział w rozwoju obsługi i efektywności współpracy z klientami. W najbliższym czasie będzie współodpowiedzialny za poszerzenie kompetencji zespołu w obszarze tworzenia contentu dla e-commerce oraz wdrażanie rozwiązań technologicznych służących automatyzacji i analityce tworzonych treści. Wspólnie z zarządem ustala też ścieżki edukacyjne dla zespołu, obszary poszerzania kompetencji pracowników oraz plany rozwojowe.

– Pracuje z Michałem już wiele lat i widzę jego olbrzymi wkład w rozwój naszej firmy. Dzięki jego kompetencjom i zaangażowaniu udało nam się osiągać kolejne etapy rozwoju szybciej i skuteczniej – komentuje awans Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse. – Oprócz swoich kompetencji merytorycznych, Michał jest dodatkowo człowiekiem, który motywuje ludzi wokół siebie do kreatywności i szukania niesztampowych rozwiązań, co ma szczególne znaczenie w obszarze content marketingu – dodaje Grzegorz Miłkowski.

– Cieszę się na kolejny etap prac z Zespołem, który na co dzień daje mi motywację do działania i poszerzania kompetencji. Wierzę, że czeka nas jeszcze wiele interesujących, trudnych, ale przez to rozwijających zadań – mówi Michał Grzebyk, PR & content marketing director w ContentHouse.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj