Na początku października br. Michał Jasiński obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego UM THRIVE, brandu dedykowanego obsłudze Nestle Polska. Jest to nowe stanowisko w firmie. Jako szef UM THRIVE będzie odpowiedzialny za całościową realizację strategii biznesowej agencji, budowanie i rozwój relacji biznesowych z Nestle, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie najważniejszych projektów. Równocześnie Michał Jasiński dołączy do zarządu operacyjnego grupy Mediabrands, do której należą domy mediowe UM i Initiative, agencja Reprise oraz brand Matterkind.
Nowego szefa UM THRIVE, od strony strategicznej, wspierać będzie Sebastian Szysz, który niedawno objął stanowisko UM strategy directora. Zadaniem Szysza będzie nadzorowanie wdrożeń i rozwoju produktów agencji UM oraz bieżące, strategiczne wsparcie zespołów UM oraz UM THRIVE. Całym zespołem Strategii grupy Mediabrands niezmiennie kieruje Paweł Orkwiszewski, jako Chief Strategy Officer.
Zobacz również
Michał Jasiński przez wiele lat związany był z agencją mediową MediaCom Warszawa. Ostatnio pełnił funkcję international business directora, odpowiedzialnego za koordynację obsługi m.in. P&G. Pracował także dla takich marketerów jak: TEVA i Mars. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
UM THRIVE został powołany jesienią ub.r. i działa w ramach domu mediowego UM. Obecnie liczy kilkudziesięciu specjalistów od komunikacji 360 stopni.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]