Dotychczas Michał Kobierzewski pełnił funkcję Creative Directora w agencji The Digitals, z którą był związany od 2012 roku. Wcześniej taką rolę pełnił w agencjach: Artegence i OS3 Multimedia. Wraz z początkiem września Michał Kobierzewski, rozpoczął realizację własnych projektów dla zaprzyjaźnionych agencji w ramach butiku kreatywnego. Zajmie się również tworzeniem projektów reklamowych i bezpośrednim doradztwem dla klientów. Jednocześnie skoncentruje się na tworzeniu gier na platformy mobilne. W perspektywie najbliższych miesięcy planowane są pierwsze premiery.
Kobierzewski jest współtwórcą wielu nagradzanych i wyróżnianych kampanii, między innymi dla marki Warka, LECH, ING, Nike i Amnesty International. W swojej karierze zdobył liczne nagrody takie jak: KTR, Kreatura, Golden Arrow, MIxx czy Effie. Kilkukrotnie był jurorem w ramach Festiwalu KTR oraz przewodniczącym jury Creative mobile i Youtube film hack w 2014 roku.
Zobacz również
– Dla agencji reklamowych mój butik jest taką super jednostką przetargową. Wchodzimy i przejmujemy cały proces lub jego interaktywną część, na życzenie reprezentując agencję podczas prezentacji – mówi Michał Kobierzewski i dodaje: – Modele współpracy będą tak różne, jak różne są potrzeby i charaktery pracy agencji. Chcę też wspólnie realizować projekty reklamowe, na które nie miałem do tej pory czasu, a mam poczucie, że są cenne. Klientom z kolei pomagam planować komunikację w nowych mediach oraz doradzam w procesach przetargowych. Celem nie jest ilość projektów, ale jakość, którą gwarantuję zarówno ja, jak i osoby z którymi pracuję.