Michał Kolankiewicz przez osiem lat związany był z siecią hoteli i biur podróży Gromada. Karierę rozpoczął w dziale konferencji i marketingu Hotelu Gromada Lotnisko w Warszawie. Następnie pracował jako Kierownik Działu Marketingu w centrali firmy. W latach 2007-2016 koordynował działania związane z marketingiem i sprzedażą w centrali spółki Geovita, sieci 14 ośrodków i hoteli na terenie Polski. Przez ostatnich 20 miesięcy pracował jako Kierownik Biura Marketingu na rzecz Uzdrowisk Polskich – Uzdrowiska Konstancin Zdrój oraz Uzdrowiska Nałęczów.
Michał jest absolwentem Wydziału Turystyki i Rekreacji na warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego oraz studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Zobacz również
Jego pasje to fotografia, podróże po Polsce a także marketing internetowy w hotelarstwie i turystyce. Interesuje się historią Polski w 20-leciu międzywojennym oraz II wojną światową. W wolnym czasie lubi pływać i jeździć na rowerze.