Korol posiada dwudziestoletnie doświadczenie. Realizował projekty event marketingowe dla takich marek, jak: Orange, T-Mobile, Pepsi, Sony, Motorola, Elle. Ponadto współtworzył Radio Eska jako zastępca dyrektora promocji. Odpowiadał wtedy m.in. za powstanie, produkcję oraz rozwój wydarzenia muzycznego Eska Music Awards. Doświadczenie zdobywał również w Sony Music Polska, gdzie jako dyrektor produkcji był pomysłodawcą i producentem Orange Warsaw Festival.
WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów:
Zobacz również
WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL.
WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
WALK Digital – dostarczający rozwiązania interaktywne.
WALK Events – specjalizujący się w eventach.
WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe.
WALK PR – zajmujący się komunikacją public relations.
WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe.
Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie www.walk.pl.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]