Michał Koterski został twarzą kampanii promującej nową markę spółki CIECH Pianki należącej do Kulczyk Investments. W materiale wideo wyprodukowanym w całości przez agencję digitalową Tigers popularny “Misiek” wciela się w rolę nawiązującą do kultowego “Dnia Świra” i odgrywa słynną scenę w łóżku… Wszystko na potrzeby promocji SNOOVIO – wysokiej jakości materacy do spania.
“Cholerna sztafeta pokoleń. Mój ojciec też tak się zmaga z porannym wstawaniem” – mówi Michał Koterski w reklamie SNOOVIO, którą już można oglądać w sieci:
Zobacz również
Słowa “Miśka” oraz sceneria, w której padają, stanowią wyraźne nawiązanie do filmu Marka Koterskiego z 2002 roku pt. “Dzień Świra”. Tego tytułu nie trzeba oczywiście przedstawiać dzisiejszym 30- i 40-latkom. Wielu z nich zna dialogi z tego kultowego obrazu na pamięć, a w szczególności “łóżkowy” monolog pesymistycznego głównego bohatera – Adasia Miauczyńskiego.
– Kto z nas choć raz nie sparafrazował słynnego “musisz przyznać, że jak tatuś zrobi dzióbek, to nie ma ch***a we wsi!” albo “weź się, tato”? – mówi pomysłodawca kampanii launchującej produkty SNOOVIO, Igor Bielecki z Tigers.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
– Gdy tylko wpadliśmy na to, aby nawiązać do uwielbianego przez nasze pokolenie filmu, jasne stało się też dla nas, że w głównej roli powinniśmy obsadzić nie pana Marka Kondrata, ale właśnie jego kinowego syna. Michał, tak jak my, dorastał w świecie, w którym nawiązania do “Dnia Świra” weszły do potocznego języka i nabrały nowych znaczeń. Uznaliśmy, że jego postać będzie znakomitym łącznikiem między tym, co było i tym, co nadchodzi – dodaje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Główne wideo kampanii “Nie świruj i zacznij się w końcu wysypiać” pełne jest nawiązań do sceny, w której bohater filmu Koterskiego dyskutuje sam ze sobą o tym, czy warto wstać z łóżka. Widzimy zatem niemal identycznie umeblowany pokój oraz przebitki z osiedla, które od wczesnych godzin porannych tętni życiem, a w tle słyszymy rapowy kawałek.
Czy “Misiek” – podobnie jak pierwowzór jego bohatera sprzed 20 lat – również ulegnie negatywnym nastrojom? Tego nie zdradzimy – musicie sami się przekonać. Jedno jest pewne – materac SNOOVIO będzie mieć wielki wpływ na to, czy ostatecznie na ustach Michała pojawi się błogi uśmiech.
Materiał wideo z Koterskim rozpoczyna kilkutygodniową kampanię promocyjną w digitalu i offline. Na przełomie września i października pojawią się w social mediach marki (m.in. na YouTube, Facebooku, Instagramie czy Tik Toku) także produkcje wspierające główną reklamę produktów SNOOVIO. Kampania, w ramach której materace SNOOVIO zostaną przedstawione szerszej publiczności, to jednak nie tylko sam digital. Wideo z Michałem Koterskim będzie można obejrzeć w wybranych kinach na terenie całego kraju, zaś w centrach handlowych pojawią się standy z produktami. Każdy będzie mógł przekonać się, jak wysokiej jakości materace oferuje bydgoska spółka. Dopełnieniem akcji promocyjnej będą ciekawe współprace z wybranymi polskimi influencerami, o których już wkrótce zrobi się głośno w social mediach.
Za całą kampanię odpowiada agencja digitalowa Tigers, która stworzyła także dla SNOOVIO strategię marki i zbudowała od podstaw ecommerce, a obecnie zajmuje się prowadzeniem bieżącej komunikacji w digitalu.