Przez ostatnie sześć lat Łukawski pracował w agencji DDB&tribal, gdzie aktywnie uczestniczył w tworzeniu jej struktury, poszerzając kompetencje digitalowe oraz działając w obszarze new business. Jako group account director w DDB&tribal Łukawski pracował dla takich klientów jak Unilever (Big Milk, Carte d’Or, Flora, Kasia, Lipton), Allegro, Finlandia Vodka, mBank, Delecta, Mars (Kitekat, Pedigree), Enel-Med, KPMG, Stadion Narodowy.
Wcześniej w Hypermedia, jako Interactive product manager, odpowiadał za rozwój marek Pampers oraz Pantene po stronie klienta, a w agencji jako account executive pracował dla Pampers, Head&Shoulders, Herbal Essences, Always, Lenor, Vizir oraz Panasonic.
Zobacz również
Do SYZYGY Warsaw dołączył na początku sierpnia br.
SYZYGY Warsaw: www.syzygy.pl
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing