Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Michał Pazdan dołącza do teamu Arskom

Agencja marketingu sportowego Arskom poinformowała, że do zespołu ambasadorów dołącza Michał Pazdan – obrońca, który świetnie odnajdzie się w marketingowej ofensywie.
O autorze
1 min czytania 2022-02-15

Arskom, agencja marketingu sportowego, opublikowała na swoich social mediach „ogłoszenie transferowe”. Nie chodzi jednak o przejście do innego klubu piłkarza, którego wizerunkiem się opiekują, ale o zasilenie #ArskomTeam nową twarzą. Co ciekawe, jest to postać ze świata sportu, która do tej pory nie pojawiała się zbyt często w kampaniach marketingowych.

Dobrą drużynę podobno buduje się od tyłu, więc do naszego #ArskomTeam dołącza Michał Pazdan – symbol waleczności i nieustępliwości na boisku, jeden z najlepszych defensorów i pozytywny, uśmiechnięty gość, lubiany i świetnie kojarzony przez kibiców w całej Polsce. Takie transfery chcielibyśmy ogłaszać codziennie!

Agencja podkreśla, że Michał Pazdan to „obrońca, który świetnie odnajdzie się w marketingowej ofensywie”. Dodatkowo wymienia mocne strony nowego pracownika: Pazdan to „postać, która budzi sympatię u kibiców z całego kraju, dzięki sukcesom w drużynie narodowej” i „niezrównany charakter i ambicja pozwalająca zatrzymać każdego rywala”.

Teraz tylko czekamy na to, aż zobaczymy Michała Pazdana w ciekawych kampaniach!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Jakie wydarzenia w 2021 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży sportowej? Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2022 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce? Marketing w branży sportowej na przełomie 2020/2021 podsumowuje m.in. Mateusz Brzeźniak z Arskom Sport Brokers.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się