Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Michał Piwowarczyk account directorem w Plej

Michał Piwowarczyk awansował na stanowisko account directora w Plej i nadzoruje prace teamów accounckich obsługujących marki Play i Virgin Mobile Polska (digital) oraz piwo Namysłów (digital i ATL).
O autorze
1 min czytania 2021-04-22

Michał Piwowarczyk od 2018 roku z sukcesami koordynował całościową obsługę digitalową marki Play jako group account supervisor. Wśród efektów prac jego zespołu warto wspomnieć o stworzeniu strategii komunikacji marki Play w social mediach i stałą obsługę operatora w tym obszarze, zrealizowanie 24-godzinnego livestreamu jako element corocznej kampanii „Play dla WOŚP”, przygotowanie projektu „Play Your Way” w ramach promocji Play na Pol’and’Rock Festival czy „Akademię TeamPlay” z udziałem influencerów. Projekty prowadzone pod nadzorem Michała były wielokrotnie doceniane i nagradzane w konkursach digitalowych i kreatywnych, m.in. MIXX Awards, Effie, KTR, Kreatura, Golden Arrow, MP Power Awards.

Na nowym stanowisku, oprócz dalszej stałej obsługi marki Play w digitalu, Michał nadzoruje także prace zespołów odpowiedzialnych za nowego klienta agencji – markę piwa Namysłów, która właśnie wystartowała z kampanią oraz pozyskany w tym roku do obsługi brand Virgin Mobile Polska.