– NuOrder skupia się na zintegrowanych kampaniach łączących usługi digital, ATL, działania mediowe i social media. Jedną z kluczowych specjalizacji agencji pozostaną usługi marketingowe dla marek farmaceutycznych – komentuje Michał Siejak.
W ostatnim czasie agencja silnie rozwinęła dział ATL, czego efektem są spoty i kampanie telewizyjne dla takich marek jak Da Grasso, czy Dotykačka (czeska marka kas fiskalnych).
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Ambicją agencji jest oferowanie klientom kompleksowego pakietu działań pod jednym dachem, co samo w sobie generuje klientom spore korzyści – od tych związanych bezpośrednio z mniej obciążającą obsługą kampanii po najważniejsze, czyli wzrost efektywności dzięki precyzyjnym synergiom poszczególnych działań.