Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Michał Sobolewski zastąpi Bartosza Dobrzyńskiego na stanowisku dyrektora ds. marketingu marki Play

Hans Cronberg, dyrektor ds. technicznych i Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu kończą pracę w Play. Na ich miejsce powołani zostaną Michał Sobolewski i Michał Ziółkowski.
O autorze
1 min czytania 2018-10-19

Rada Nadzorcza Play Communications S.A. poinformowała, że Hans Cronberg i Bartosz Dobrzyński, członkowie Zarządu P4 sp. z o.o., pełniący funkcje odpowiednio dyrektora ds. technicznych oraz dyrektora ds. marketingu, zakończą pracę dla Play w dniu 31 grudnia 2018 r., natomiast ze swoich stanowisk w zarządzie ustąpią 31 października 2018 r. Ponadto, Jacek Niewęgłowski ustąpi z zarządu oraz ze stanowiska dyrektora ds. strategii z dniem 31 stycznia 2019 r., pozostając jednak do dyspozycji firmy w charakterze doradcy.

Spółka ogłosiła, że następców ww. Panów zdecydowano powołać poprzez awansowanie doświadczonych dyrektorów, którzy znacząco przyłożyli się do osiągniętego przez Play sukcesu, a zakresy odpowiedzialności zostały inaczej rozłożone w ramach zespołu zarządzającego firmą.

Michał Sobolewski zostanie powołany do zarządu na stanowisko dyrektora ds. marketingu. Michał posiada ponad 20 lat doświadczenia w marketingu dla sektorów: telekomunikacyjnego, bankowego i ubezpieczeniowego. Do Play dołączył w 2009 r. i był odpowiedzialny za marketing konsumenckiej oferty produktowej.

Michał Ziółkowski zostanie powołany do zarządu na stanowisko dyrektora ds. technicznych. Michał pracuje w sektorze telekomunikacyjnym od 20 lat, z tego w Play od początku działalności firmy. Od marca 2017 r. jest odpowiedzialny za najszybszą rozbudowę sieci w historii polskiej telekomunikacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wojciech Danieluk zostanie powołany do zarządu na stanowisko dyrektora ds. IT i transformacji. Wojciech również ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy dla sektora telekomunikacyjnego. Do Play przeszedł w 2008 r. z firmy Ericsson, a jego wieloletnia praktyka przysłużyła się udanej realizacji programów transformacyjnych realizowanych przez Play.

Spółka przygotowuje także zastępstwo Jacka Niewęgłowskiego, które nastąpi z dniem 1 lutego 2019.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Chciałbym podziękować Hansowi, Bartkowi i Jackowi za ich wkład w sukces Play, a jednocześnie mam przyjemność powitać doświadczonych graczy w naszym zarządzie. Play to prawdziwa kuźnia talentów, a promowanie ludzi z firmy zawsze było częścią jej kultury. Jestem pewien, że z naszymi nowymi członkami zarządu wspólnie napiszemy następną stronę historii sukcesu marki. – podkreślił Jean Marc Harion, Prezes P4 Sp. z o.o.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się