Głównym zadaniem Stradomskiego będzie stworzenie nowej strategii sprzedaży dla klientów e-commerce. Obejmie również nadzór nad zespołem accountów i new business.
– Uruchomiliśmy nową usługę, polegającej na pozycjonowaniu fraz z „długiego ogona”. Samo rozwiązanie jest autorskie, ale pomysł na wzrost ruchu w sklepach internetowych w oparciu o „long tail” nie jest nowy. Teraz pozostaje przekonać do tego sposobu rynek – komentuje nowe wyzwania Stradomski.
Zobacz również
Stradomski przez ostatnie pół roku pracował w SEO4.net na stanowisku Key Account Sales Managera. Wcześniej był odpowiedzialny za sprzedaż m.in. w agencjach AdHorizon i Waynet. W wolnym czasie śpiewa w zespole rockowym Lethe.
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja działa na rynku od 2006 roku. Posiada status Partnera Google i specjalizuje się w pozycjonowaniu, optymalizacji, tworzeniu stron, prowadzeniu audytów oraz różnego rodzaju działaniach promocyjnych w internecie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce