Do zespołu strategicznego grupy Mediabrands dołączył Michał Taranta, obejmując stanowisko digital director. Jest to nowe stanowisko w strukturach grupy. Michał wzmocni kilkuosobowy zespół strategów, którym kieruje Paweł Orkwiszewski. Do zadań Taranty będzie należało m.in. wsparcie zespołów w budowaniu, wdrażaniu i rozwijaniu strategii digital dla klientów grupy. Michał będzie nadzorował procesy transformacji zespołów agencji i klientów w trakcie postępującej integracji komunikacji oraz sprzedaży.
– Żyjemy w procesie ciągłej zmiany, napędzanej technologią. My, nasi klienci, ich kategorie oraz konsumenci. Nie chcemy „zmianą” czy „technologią” epatować, ani jej demonizować. Żyjemy nią, bacznie ją obserwujemy i chcemy jeszcze lepiej adaptować siebie oraz naszych klientów do wyzwań oraz możliwości, które niesie ze sobą przyszłość. Kluczowe jest włączenie do naszego zespołu doświadczonego, digitalowego umysłu, ze strategicznym spojrzeniem na przyszłość. Jego cenna wiedza oraz umiejętności będą włączane w procesie tworzenia rozwiązań komunikacyjnych już na poziomie strategii – mówi Paweł Orkwiszewski, chief strategy officer Mediabrands.
Zobacz również
Tym samym zespół strategów jeszcze bardziej skupi się na tworzeniu od podstaw strategicznych, spójnych rozwiązań obejmujących szereg aspektów komunikacji w tym pomiar, technologie, kompetencje oraz struktury zespołów (agencyjnych oraz klienckich) dostosowujących się do bieżących i przyszłych wyzwań. Michał będzie ściśle współpracował ze strategami dedykowanymi poszczególnym agencjom, w tym z Sebastianem Szyszem, UM strategy directorem i Mateuszem Koronkiewiczem, initiative strategy directorem, z szefami obsługi digitalowej UM i Initiative oraz teamami agencji Reprise i Matterkind.
Michał Taranta ma szerokie doświadczenie z pracy w branży reklamowo-mediowej. Przez ostatnie dwa lata związany był z TVN Media, gdzie pełnił funkcję digital development directora. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując także w agencjach mediowych Havas Media, Zenith oraz PHD. Jest absolwentem wydziału Zarządzanie i Marketing na SGH.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce