Michał Wiśniewski z marketingiem związany jest od 2009 roku. Specjalizuje się w marketingu digitalowym. Międzynarodowe doświadczenie zdobywał w agencjach takich jak ARBOmedia (dziś Ströer Digital Media), Isobar czy Cheil Worldwide. Jest inicjatorem innowacyjnych rozwiązań biznesowych dla obszarów e-commerce i retail-experience oraz specjalistą z zakresu strategii marketingowej dla firm w regionie CEE. Współtworzył kampanie nagradzane w branżowych konkursach.
W BeamUp Payments S.A. jako Marketing Director odpowiada za wdrożenie marketingowej strategii wprowadzenia na polski rynek nowej spółki z branży FinTech. W skład zespołu marketingowego wchodzą również Aleksandra Borkowska jako Product Marketing Manager, Joanna Bychawska jako Digital Marketing Manager, Joanna Frejus jako PR Manager oraz Krystian Siemiątkowki na stanowisku Brand Managera.
Zobacz również
Zbudowaliśmy strategię komunikacji nowej marki i jej produktu, która będzie oparta głównie o dwa filary: dane, które będziemy gromadzić i analizować (data driven marketing) oraz skupienie się na użytkowniku, nie na produkcie (consumer centric marketing). Chcemy być marką odważną, wyrazistą, ale przede wszystkim taką, która jest bliska ludziom, która naturalnie wpisuje się w tkankę miejską, czyli dokładnie tam, gdzie są nasi odbiorcy. Do zespołu wybraliśmy osoby, które mają doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek i produktów na rynek, które wiedzą też, jak komunikować się z młodymi ludźmi, dla których komunikaty związane z finansami są często niezrozumiałe. Budując zespoły zawsze miałem na celu otaczanie się entuzjastami, ludźmi o ogromnej wiedzy z zakresu marketingu, specjalistami, którzy nie boją się odpowiedzialności. Tak jest i teraz. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że będzie głośno o każdej z naszych kampanii – mówi Wiśniewski.
Nowa spółka jest zarządzana przez Pawła Trockiego, Prezesa Zarządu, wcześniej związanego z Euronet Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]