Michał Wiśniewski z branżą interaktywną związany jest od 7 lat. Doświadczenie zdobywał między innymi w takich agencjach jak ARBOmedia, Dentsu Aegis Network a ostatnie dwa lata spędził w Cheil. Realizował działania w regionie CEE m.in. dla AXN, Diageo, EMI Music Poland, FOX International Channels Poland, H&M, Hasbro, Levi’s, Marks&Spencer, McDonald’s, Unilever, Procter & Gamble, Samsung Electronics Polska, Unipetrol Group.
Przed Wiśniewskim postawione zostały ambitne zadania – rozwój biznesu agencji, wzmocnienie pozycji rynkowej, ale także budowa silnego i konkurencyjnego na rynku zespołu Client Service’u.
Zobacz również
Marcin Maj – CEO OS3 i OS3 Group S.A. – tak uzasadnia nawiązanie współpracy z Wiśniewskim – To rok licznych przemian nie tylko w grupie, ale i w ramach poszczególnych podmiotów. Mamy ambicje bycia holdingiem, który nie tylko obsługuje Klientów w zakresie przysłowiowego „od A do Z”, ale też może pochwalić się najlepszym poziomem obsługi na polskim rynku. Pojawienie się Michała to zatem jeden z tych elementów, który pozwoli nam na osiągnięcie założonych celów. O Wiśniewskim mogę powiedzieć jedno – to człowiek, który potrafi planować, ma niezwykłą intuicję biznesową, a przy tym jest bardzo skuteczny w swoich działaniach. A to dzisiaj naprawdę rzadki mix. Nie da się także ukryć, że na pewne aspekty zarządzania mamy podobne spojrzenie, a warto pracować z ludźmi, którzy podzielają wizję rozwoju i dążą razem z Tobą do jej realizacji. Dlatego jestem przekonany, że jego obecność w naszych strukturach już niedługo przyniesie pozytywne skutki.
Więcej informacji o OS3: www.os3.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]