Michał Wiśniewski z branżą reklamową związany jest od 2009 r. Współtworzył oraz prowadził kampanie m.in. dla Diageo, EMI Music Poland, FOX International Channels Poland, H&M, Hasbro, Komisji Nadzoru Finansowego, Levi’s, Marks&Spencer, Mc Donald’s, AXN, Unipetrol, Aviva, Unilever, PKO BP czy P&G. Wcześniej w grupie ARBOinteractive odpowiadał za rozwój sprzedaży bezpośredniej w dziale Facebook NOW. Od 2011 r. pracował na stanowisku New Business Managera w Mint Media. Przed ostatnie dwa lata pełnił funkcję Head of Direct Sales w Socializer (po akwizycji spółki przed Dentsu Aegis Network w Isobar Poland).
Specjalista w dziedzinie social media. Autor wielu publikacji w prasie branżowej. Od 2010 r. trener i prelegent na konferencjach i zamkniętych szkoleniach z zakresu Social Media. Absolwent polityki społecznej oraz dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.