Jako Strategy Director w White Paper Agency Michał Zychowicz zarządza pracą kilkuosobowego działu strategii. Odpowiada także za tworzenie strategii marek i zintegrowanej komunikacji dla obecnych i nowych klientów agencji.
Michał Zychowicz posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zakresie marketingu internetowego. Swoją karierę rozpoczynał w Grupie o2 jako specjalista do spraw projektów specjalnych. Przez kilka lat związany z Biurem Reklamy GG Network i Allegro, gdzie pełnił funkcję Senior Account Managera. Przez ostatnie trzy lata jako Senior Project Manager w Grupie Wirtualna Polska odpowiadał za obsługę największych klientów.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Michał Zychowicz pracował dla takich klientów jak ING Bank, Allegro, Soraya, Bakoma, Philips, Microsoft czy Lux Express.
White Paper Agency to agencja strategiczna, która łączy kompetencje agencji kreatywnej, domu mediowego i firmy konsultingowej. Wyspecjalizowana w prowadzeniu komunikacji marketingowej podmiotów z branży farmaceutycznej, parentingowej, przemysłowej i telewizyjnej.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]