Celem kampanii, skierowanej do wszystkich użytkowników samochodów osobowych, jest promowanie całej gamy opon zimowych i całorocznych marki Michelin, ze szczególnym uwzględnieniem opon MICHELIN CrossClimate+ (całoroczne) oraz MICHELIN Alpin 6 i MICHELIN Pilot Alpin 5 (na trudne warunki zimowe). Kampania ma także wzmacniać świadomość brandu Michelin i budować jego wizerunek, jako marki opon zapewniających bezpieczeństwo niezależnie od warunków drogowych.
– Współpracujemy z agencją Altavia Polska już od wielu lat i mogę powiedzieć, że bardzo cenimy sobie jej profesjonalizm, zarówno w zakresie produkcji materiałów reklamowych, jak i przygotowania do dystrybucji oraz terminowości. Dlatego po raz kolejny działamy wspólnie przy sezonowej kampanii naszych opon – mówi Krzysztof Sadowski, operational marketing manager B2C ECN, Michelin Polska.
Zobacz również
Agencja Altavia już od 10 lat jest odpowiedzialna za print management, jak również doradztwo i wsparcie w tworzeniu oraz realizacji efektywnych rozwiązań zwiększających sprzedaż, w tym także m.in. za druk, konfekcjonowanie i dystrybucję materiałów.
Agencja co roku przygotowuje dla Michelin Polska m.in. materiały do kampanii letniej i kampanii zimowej (promujących opony sezonowe), jak również na potrzeby innych działań komunikacyjnych tej firmy.
Podobnie jak przy okazji poprzednich kampanii Altavia przygotowała na potrzeby najnowszej kampanii zimowej komplet materiałów promocyjnych, w tym m.in.: katalogi, plakaty, ulotki, maty i standy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Materiały te, w różnych wersjach językowych, zostaną wykorzystane na 6 rynkach europejskich – w Polsce, Czechach, Estonii oraz na Słowacji, Litwie, Łotwie. Kampania rozpoczyna się 1 października i potrwa do końca grudnia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Towarzyszy jej promocja konsumencka, w której osoby dokonujące zakupu kompletu opon z montażem, mogą zdobywać atrakcyjne nagrody.