Michelin Polska startuje z kampanią na 6 rynkach regionu CEE

Agencja Altavia Polska współpracuje z Michelin Polska przy realizacji kampanii opon na sezon zimowy, która prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu. Kampania podkreśla bezpieczeństwo, jakie zapewniają opony marki Michelin, a towarzyszy jej promocja konsumencka.
O autorze
1 min czytania 2020-10-12

Celem kampanii, skierowanej do wszystkich użytkowników samochodów osobowych, jest promowanie całej gamy opon zimowych i całorocznych marki Michelin, ze szczególnym uwzględnieniem opon MICHELIN CrossClimate+ (całoroczne) oraz MICHELIN Alpin 6 i MICHELIN Pilot Alpin 5 (na trudne warunki zimowe). Kampania ma także wzmacniać świadomość brandu Michelin i budować jego wizerunek, jako marki opon zapewniających bezpieczeństwo niezależnie od warunków drogowych.

– Współpracujemy z agencją Altavia Polska już od wielu lat i mogę powiedzieć, że bardzo cenimy sobie jej profesjonalizm, zarówno w zakresie produkcji materiałów reklamowych, jak i przygotowania do dystrybucji oraz terminowości. Dlatego po raz kolejny działamy wspólnie przy sezonowej kampanii naszych opon – mówi Krzysztof Sadowski, operational marketing manager B2C ECN, Michelin Polska.

Agencja Altavia już od 10 lat jest odpowiedzialna za print management, jak również doradztwo i wsparcie w tworzeniu oraz realizacji efektywnych rozwiązań zwiększających sprzedaż, w tym także m.in. za druk, konfekcjonowanie i dystrybucję materiałów.

Agencja co roku przygotowuje dla Michelin Polska m.in. materiały do kampanii letniej i kampanii zimowej (promujących opony sezonowe), jak również na potrzeby innych działań komunikacyjnych tej firmy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podobnie jak przy okazji poprzednich kampanii Altavia przygotowała na potrzeby najnowszej kampanii zimowej komplet materiałów promocyjnych, w tym m.in.: katalogi, plakaty, ulotki, maty i standy.

Materiały te, w różnych wersjach językowych, zostaną wykorzystane na 6 rynkach europejskich – w Polsce, Czechach, Estonii oraz na Słowacji, Litwie, Łotwie. Kampania rozpoczyna się 1 października i potrwa do końca grudnia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Towarzyszy jej promocja konsumencka, w której osoby dokonujące zakupu kompletu opon z montażem, mogą zdobywać atrakcyjne nagrody.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się