Serwis międzyfirmami.pl umożliwia łatwe oraz zgodne z prawem przesyłanie dokumentów, w tym faktur, w formie elektronicznej do wielu firm i odbieranie ich, bez konieczności posiadania elektronicznego podpisu. Pozwala to znacząco obniżyć koszty wysyłki dokumentów. Status faktur można śledzić na bieżąco. Wymiana dokumentów przez serwis jest bezpieczna – zapewnia to protokół SSL, który chroni dane. Dzięki takiemu rozwiązaniu korzystanie z serwisu jest pozbawione wad tradycyjnej poczty elektronicznej. Do obsługi konta może być przypisana więcej niż jedna osoba.
– Serwis międzyfirmami.pl to rewolucyjne rozwiązane w zakresie przesyłania dokumentów na polskim rynku – mówi Marek Rudziński, Dyrektor Finansowy i członek Zarządu Sage sp. z o.o. – Jestem przekonany, że firmy docenią wygodę oraz łatwość w użytkowaniu serwisu, a także dostrzegą źródło oszczędności w przejściu z papierowego na elektroniczny obieg dokumentów. – dodaje.
Zobacz również
Agencja Lemon Sky przygotowała grafikę serwisu, przeprowadziła prace w zakresie projektowania architektury informacji, interaktywnego prototypu oraz była odpowiedzialna za obszar webdeveloperski. – Międzyfirmami.pl jest aplikacją webową i rządzi się innymi prawami niż typowy serwis internetowy. Z tego powodu przedsięwzięcie było tym bardziej interesujące – mówi Katarzyna Kozikowska, HCI/UX Researcher w Lemon Sky.
Do 15 lipca 2012 r. korzystanie z pełnej funkcjonalności serwisu jest całkowicie bezpłatne.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce