TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Międzynarodowa kampania eobuwie.pl przygotowana przez Value Media

Jesienno-zimowa kampania eobuwie.pl „Tu zaczyna się nowa historia” ruszyła w 10 europejskich krajach. Marka kontynuuje założenia wiosennej edycji, pokazując, jak ważne w naszym życiu są buty. Za planowanie i zakup mediów w Polsce oraz w Chorwacji, Słowenii i we Włoszech odpowiada Value Media.
O autorze
1 min czytania 2021-09-06

Aktualna komunikacja stanowi rozwinięcie wiosenno-letniej koncepcji pod hasłem „Każda para tworzy nową historię”.

– Clou kampanii FW2021 to nowy rozdział, pisany jak zawsze we własnym, indywidualnym stylu. Marka dba o to, by proces zakupowy był maksymalnie prosty i przyjemny, dlatego oferuje bezpieczne, darmowe dostawy i szybkie zwroty. Zakupy można zrobić online, w sklepie stacjonarnym, przez telefon lub w aplikacji mobilnej – komentuje nowe działania Beata Dąbrowska, Marketing Director CEE and WE, eobuwie.pl.

Planowaniem i realizacją strategii mediowej zajęło się Value Media należące do Group One. Agencja odpowiada za zakup mediów w TV na kluczowym dla eobuwie.pl rynku polskim, a także TV, radia, prasy i OOH w Chorwacji i Słowenii oraz prasy we Włoszech. Głównym celem kampanii jest wzrost spontanicznej świadomości marki. To kontynuacja współpracy Value Media i eobuwie.pl, która trwa od lutego br.

Koncepcję kreatywną kampanii stworzyła agencja Visual Crafters.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania ruszyła 2 września i potrwa do końca października. Spoty można obejrzeć na kanale marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się