Aktualna komunikacja stanowi rozwinięcie wiosenno-letniej koncepcji pod hasłem „Każda para tworzy nową historię”.
– Clou kampanii FW2021 to nowy rozdział, pisany jak zawsze we własnym, indywidualnym stylu. Marka dba o to, by proces zakupowy był maksymalnie prosty i przyjemny, dlatego oferuje bezpieczne, darmowe dostawy i szybkie zwroty. Zakupy można zrobić online, w sklepie stacjonarnym, przez telefon lub w aplikacji mobilnej – komentuje nowe działania Beata Dąbrowska, Marketing Director CEE and WE, eobuwie.pl.
Zobacz również
Planowaniem i realizacją strategii mediowej zajęło się Value Media należące do Group One. Agencja odpowiada za zakup mediów w TV na kluczowym dla eobuwie.pl rynku polskim, a także TV, radia, prasy i OOH w Chorwacji i Słowenii oraz prasy we Włoszech. Głównym celem kampanii jest wzrost spontanicznej świadomości marki. To kontynuacja współpracy Value Media i eobuwie.pl, która trwa od lutego br.
Koncepcję kreatywną kampanii stworzyła agencja Visual Crafters.
Kampania ruszyła 2 września i potrwa do końca października. Spoty można obejrzeć na kanale marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing