Międzynarodowa kampania eobuwie.pl przygotowana przez Value Media

Jesienno-zimowa kampania eobuwie.pl „Tu zaczyna się nowa historia” ruszyła w 10 europejskich krajach. Marka kontynuuje założenia wiosennej edycji, pokazując, jak ważne w naszym życiu są buty. Za planowanie i zakup mediów w Polsce oraz w Chorwacji, Słowenii i we Włoszech odpowiada Value Media.
O autorze
1 min czytania 2021-09-06

Aktualna komunikacja stanowi rozwinięcie wiosenno-letniej koncepcji pod hasłem „Każda para tworzy nową historię”.

– Clou kampanii FW2021 to nowy rozdział, pisany jak zawsze we własnym, indywidualnym stylu. Marka dba o to, by proces zakupowy był maksymalnie prosty i przyjemny, dlatego oferuje bezpieczne, darmowe dostawy i szybkie zwroty. Zakupy można zrobić online, w sklepie stacjonarnym, przez telefon lub w aplikacji mobilnej – komentuje nowe działania Beata Dąbrowska, Marketing Director CEE and WE, eobuwie.pl.

Planowaniem i realizacją strategii mediowej zajęło się Value Media należące do Group One. Agencja odpowiada za zakup mediów w TV na kluczowym dla eobuwie.pl rynku polskim, a także TV, radia, prasy i OOH w Chorwacji i Słowenii oraz prasy we Włoszech. Głównym celem kampanii jest wzrost spontanicznej świadomości marki. To kontynuacja współpracy Value Media i eobuwie.pl, która trwa od lutego br.

Koncepcję kreatywną kampanii stworzyła agencja Visual Crafters.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania ruszyła 2 września i potrwa do końca października. Spoty można obejrzeć na kanale marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się